12/27/2011

8 /wtorek/ Powrót i wytłumaczenie .


Owsianka (płatki owsiane, otręby owsiane, siemię lniane) na mleku z jogurtem naturalnym, pomarańczą, bananem, suszonymi śliwkami, rodzynkami, orzechami laskowymi, płatkami Fitness z czekoladą i syropem z agawy.
Porridge (oatmeal, oat bran, flaxseed) on the natural milk with yogurt, orange, banana, prunes, raisins, hazelnuts, chocolate flakes Fitness and agave syrup.




Czas na wyjaśnienia. Jak ja tego nie lubię...
Bardzo chciałabym przeprosić za moją długą nieobecność. Powodem stała się między innymi szkoła i obowiązki, które są z nią związane. Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Kompletnie na nic nie miałam czasu, a tym bardziej na bloga.
Do tego powróciły problemy związane z chorobą. Okres jesienny był dla mnie wyczerpujący. Znowu straciłam sens życia, przyszła dapresja i myśli samobójcze, schudłam, jadłam mało. Wszyscy się bali, że powróci koszmar sprzed roku. To było coś strasznego...
Musiałam podjąć wiele ważnych decyzji. Jedna z nich dotyczyła terapii. Zrezygnowałam z niej na rzecz innej, grupowej, która ma ruszyć już w styczniu.
Jednak pomimo mojej nieobecności nie przestałam zaglądać do waszych blogów. To wy daliście mi siłę i to dzięki wam udało mi się kolejny raz stanąć na nogi. Dziękuję!

Wznawiam bloga i mam nadzieję, że już go nie opuszczę. Nie wiem czy uda mi się dodawać zdjęcia ze śniadań codziennie, ale postaram się robić to jak najczęściej.
Trzymajcie kciuki!

*Co do mojego drugiego bloga, to nie wiem czy dam radę dalej go prowadzić. Nie wiem czy znajdę na niego czas. Chciałabym się skupić na moim śniadaniowym blogu. Muszę to jeszcze przemyśleć, ale puki co zawieszam Królewskie przysmaki.

Jeszcze jedno, dziesiaj już mi się nie uda, (mam nadzieję, że mi wybaczycie) ale w najbliższym czasie postaram się skomętować wasze notki. Buziaczki!

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że się podniosłaś, walczysz.
    Robienie codziennych zdjęć śniadań to nie obowiązek, ale jeśli są takie smakowite, jak dzisiejsze, będę obserwować, czy nie dodałaś nowych. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz się męczyć z dodawaniem postów codziennie, jeśli nie masz czasu, wszyscy powinni to zrozumieć :) Walcz o siebie, nie daj się wkopać w żaden dołek, jedz pyszne śniadanka :D Życzę powodzenia z nową terapią (ponoć grupy są skuteczniejsze)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wróciłaś i walczysz dalej. W nowy rok trzeba wejść z podniesioną głową. Jestem z Tobą, walczę z tym samym.

    całuję =*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, ze już ok!
    Jesteśmy z Tobą! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję,że teraz będzie już tylko lepiej. Trzymaj się, jestem z Tobą:*

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że wróciłaś:* wszystko się ułoży trzymam kciuki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jogobella o smaku pieczonego jabłka moja ulubiona :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że prędko nas znów nie opuścisz :)
    Trzymam za Ciebie kciuki ^^

    OdpowiedzUsuń